Науково-дослідницькі суда

НДС «Топаз»

Тип: Науково-дослідне, морське, сталеве, суцільнозварне, дизельне, одногвинтове, однопалубне.
Призначення: Призначено для проведення наукових досліджень в галузі геології (донний пробовідбір, ехолотування, сейсмоакустичне профілювання, магнітометрія, гравіметрія, локація бічного огляду).
Порт приписки: Білгород-Дністровський.
Рік будівництва: 1975 року, м. Сретенськ, Росія.
Район плавання: обмежений I, А1.
Екіпаж: 14 осіб + 6 наукових співробітників.
Головні розміри: 
Довжина — 33.97 м.
 Ширина — 7.09 м. 
Висота борта — 3.65 м.
 Надводний борт – 1090 мм.
Осаду теоретичне — 2.69 м.
 Валова місткість – 176 т.
Дедвейт – 36 т.
Водотоннажність – 276.0 т.
Головний двигун: ДВС, 8NVD 36-1U, сумарна потужність – 225 кВт, Німеччина.
Рятувальні засоби: Розраховані на 20 чол. (14 чол. Екіпаж + 6 чол. Наукових співробітників). Рятувальні круги – 6 шт. (2 шт. З світять буйками, 2 шт. З светодимящіміся буйками, 2 шт. З линями), жилети рятувальні для вахт – 4 шт. , Жилети рятувальні по каютах – 20 шт. , Лінеметательное пристрій АЛ-1 – 1 шт. , плоти надувні DKF – 2 × 20 Viking (палуба).
Радіоустаткування: УКХ-магнітола (RT4822) – 1 шт. , Приймач служби HABTEKС (тип NT-900 Japan) -1 шт, КОСПАС-САРСАТ (супутниковий АРБ) – 1 шт. , Радіолокаційний відповідач судновий «Дрейф» (Росія) – 1 шт. , трансляційне пристрій, УКВ 2-х сторонньої радіотелефонного зв’язку – IC-CM 1500Е, Japan.
Навігаційне обладнання: Лаг (тип МЛГ25М №5012); ехолот (тип НЕЛ10 №117) РЛС «Дон», біноклі – 1 шт. , кренометр, барометр-анероїд -1 шт. , лот простий -1 шт.
Танки про запобігання забрудненню: збірний танк лляльних вод – 1. 25 м3, Танк для нафтових залишків – 0. 84 м3, Танк для збереження на борту стічних вод – 0. 98 м3, Пристрій для збору сміття – 0. 15 м3.
Запаси: котельно-миттєва вода – 11. 25 т. , питна вода – 4. 75 т. , дизельне паливо – 15,28 т. , дизельне масло – 1,08 т.
Автономність: За судовим запасам 7 діб.

НДС «Искатель»

Тип: Науково-дослідне, морське, сталеве, одногвинтове з втопленим баком, подовженої середньої надбудовою. Позивний EOFV IMO 7646580.
Призначення: Судно призначене для виробництва комплексних геолого-геофізичних робіт (в більшій мірі сейсморозвідувальних досліджень за допомогою апаратури Input / Output) з метою вивчення геологічної будови й оцінки мінеральних ресурсів шельфу.
Порт приписки: Білгород-Дністровський.
Рік і місце побудови: 1977 р., м. Хабаровськ.
Район плавання: Необмежений, з урахуванням входу в битий лід на протязі всього року.
Головні виміри:
Довжина найбільша – 54,90 м.
Довжина по КВЛ – 50,88 м.
Ширина – 9,52 м.
Висота борта по мідель-шпангоуті – 5,167 м.
Висота щогли — 9,7 м.
Висота надбудови – 2,40 м.
Осаду максимальна – 4,5 м.
Осаду порожньому – 3,8 м.
Водотоннажність – 1140 т при середнім осіданні 4,18 м.
Надводний борт – 9,88 м.
Валова місткість – 758 т (grosstonage)
 Чиста місткість – 227 т (Net tonnage)
 Вантажопідйомність – 308 т.
Повні запаси:
 Дизельне паливо – 152,42 т. 
Масло – 6,23 т. 
Технічна вода – 50,65 т.
Питна вода – 36,12 т. Демінералізована вода – 21,02 т.
Автономність: За ПММ – 33 доби. По питній воді – 19 діб, при нормі 40 літрів на добу на людину.
Головний двигун: 6 НВД – 48 А2V, потужністю 1000 лл. с. , 736 квт.
Рятувальні засоби: Рятувальні шлюпки 2 × 25 чол. , ПСН-10 – 5 шт. , ПСН-6 – 1 шт. , Рятувальні круги – 8 шт. , Рятувальні жилети – 45 шт. , Гідрокостюми – 20 шт.
Вантажний пристрій: Кран Хайбі-110 електрогідравлічний максимальна вантажопідйомність – 6 т.
Рульове пристрій: Тип рульової машини – РВ-9; потужність 3,2 кВт. ; ручний привід – аварійний насосний; тип керма – поворотна насадка.
Допоміжні двигуни (дизельгенератори): 62Н 18/22 – 3 шт, 64 12/14 потужність 80 л. С. , 64н 18/22 – 225 л. С. , годинна витрата палива, 21,0 кг; масла М10В2, питома витрата масла 2 / ел. ч. -4,0 кг.
Радіоустаткування: Основні системи – «Рейд-1»; РТ-4822; «Бриг»; супутникові рятувальні радіобуї – «Коспас-Сарсат» – 2 шт; «Муссон-502», апаратура 2-х сторонньої зв’язку IC-Gm15000, ГЛЗ, «Заклик».

НДС “Диорит”

Тип: Науково-дослідне, морське, сталеве, суцільнозварне, дизельне, одногвинтове, однопалубне.
Призначення: Буріння картувальних й інженерно-геологічних свердловин.
Бурова установка: ЗІФ -1200МР + КГК-300. Глибина буріння по грунту -100 м, при глибині моря – 100 м.
Порт приписки: Білгород-Дністровський.
Прапор: Україна.
Регістровий №: 810118, номер UMO 8133487, клас КМ Л2 (1).
Споруда: 1982 р., м. Ярославль.
Головні розміри:
Довжина – 53,74 м.
Ширина – 10,71 м.
Висота борта – 6,00 м.
Надводний борт – 1746 мм.
Осаду максимальна – 4,72 м.
Валова місткість – 762 т.
Дедвейт – 282 т.
Водотоннажність чиста – 228 т.
Висота щогл від основної лінії 24,85 м.
Головні механізми: Двигун — 8NDV 48-2АГОВ, потужність 970 квт.
Екіпаж: 29 осіб, включаючи наукових співробітників.
Обмеження: По складу радіообладнання обмеження по району плавання – морський район А1, А2. З урахуванням існуючого обладнання для запобігання забруднення нафтою дозволяється плавання в межах особливих районів Чорного, Азовського, Середземного морів. Буріння свердловин дозволяється в обмеженому районі 1; море – 3 бали, сила вітру до 4-х балів. Дозволяється буксирування в районі обмежень 1, поза льодової обстановки.
Лебідки: Тягове зусилля лебідки – 130 кН.
Буксирний трос: довжина 700м, Ø = 34,5мм, тип 6х36 7, розривне зусилля 629,5 кН.
Радіонавігації, радіокерування: Основні системи: «Рейд-1», «Корвет», «RT-4822», супутникові рятувальні радіобуї: «Коспас-АРБ», «TRON405», «Муссон-502», «IC-GM1500», РЛС «Наяда-5 »,« Заклик ».
Якірне пристрій: Якір «Холла» – 3 (в т / ч 1 запасний), вага – 900 кг кожен, довжина якорьцепі – права 175 м, Ліва – 175 м, Калібр ланцюга – 31 мм.
Брашпиль: Тип Б-4 ом – I, 3-х швидкісний, потужність – 4 / II / 2,5 квт, швидкість підйому 2-х якорів – м / хв – номінальна – 10,9; мала – 5,0.
Вантажний пристрій: 2 стріли довжиною по 7,0 м, Вантажопідйомність – 1 тс.
Гребний гвинт: Гвинт один, Ø = 2,15 м, число лопатей – 3, повний кут розвороту лопатей – 66 о 54 ‘, вага 8700 кг

Відправити повідомлення
close slider

WhatsApp chat